Ana içeriğe geç
Kaydedilen İşler

Aspire For Unilever - Assistant Brand Manager

İş Kimliği:
R-49239
Category:
Marketing
Location:
Karachi, Sindh
İlan tarihi:
07/18/2025
Başvur

Unilever Pakistan is calling out all Marketing professionals for our Aspiring for Unilever platform, where we are enabling futuristic talent to become a part of our resume bank for an Assistant Brand Manager role at Unilever

If you are a marketing professional with at least 2 years of brand management experience,we strongly encourage you to pitch your candidacy for prospective role of Assistant Brand Manager and other similar roles within this domain. We will reach out to you if your profile matches upcoming opportunities.

Position Title : Assistant Brand Manager

Location : Karachi, Head Office

Key Responsibilities:

  •  Align cross functional teams on projects, regularly follow up with them on it

  •  Should be able to analyze data and identify issues and opportunities

  •  Micro manage key markets and channels and make an action plan accordingly

  •  Should have a good understanding of the media scenario in Pakistan and work closely with media, outdoor and digital agencies on media plans

  •  Coordinate with third parties/agencies for launches, events, activation

  • Manage the P&L of the portfolio

  • Work closely with brand development team on the strategy, innovation plan and communication calendar for the brands

  • ·Should be flexible to travel and do regular market visits and consumer meets in order to stay closer to customer and consumer

Core Skills Required:

  • Good interpersonal skills

  • Should have strong bias for action

  • A lot of empowerment will be given in this role hence the resource has to be good at accountability and responsibility

  • Good at multitasking

Competencies:

  • Should be able to analyze retail audit and consumer panel data

  • Should have a good understanding of the media landscape of Pakistan

  •  A good understanding of P&L to be able to work on pricing scenarios with commercial and at the same time work with supply chain on controlling costs

Education:

  • Bachelor’s Degree Required, MBA preferred

Experience:

  • At least 2 years of brand management experience  

Unilever is an organisation committed to equity, inclusion and diversity to drive our business results and create a better future, every day, for our diverse employees, global consumers, partners, and communities. We believe a diverse workforce allows us to match our growth ambitions and drive inclusion across the business. At Unilever we are interested in every individual bringing their ‘Whole Self’ to work and this includes you! Thus if you require any support or access requirements, we encourage you to advise us at the time of your application so that we can support you through your recruitment journey.

Başvur

Yetenek
ağımıza katılın!

Yayınlandığı zaman iş ilanlarını gördüğünüzden emin olun. Paylaşacağınız birkaç bilgi ile, size ve yetkinliklerinizle örtüşen rollerden haberdar olun.

* zorunlu alanlar

İlgilendiğimBir kategori ve/veya lokasyon seçin. Tercihlerinizi eklemek için "Ekle", sonrasında kayıt olmak için "Kayıt Ol" tuşuna basın

Unilever Yetenek ekiplerinden kariyer fırsatları, yaklaşan etkinlikler ve şirket haberleri hakkında bilgi edinebileceğim e-mail almak istiyorum. "Kaydol" kutusuna tıklayarak, e-mail yoluyla Yetenek ekibinden Unilever adına haberler alacağınızı kabul etmiş olursunuz. Tüm Yetenek ekibi bilgilendirme e-maillerinin her birinin altında yer alan linki takip ederek, dilediğiniz zaman çıkma hakkına sahipsiniz.

Unilever'in kişisel datayı nasıl işlediği ve haklarınız hakkında daha detaylı bilgi için lütfen Gizlilik Bildirimi'ni inceleyin..

Zaten Üye misiniz? Giriş Yapın

Bizimle iletişime geçin

Sürdürülebilir bir geleceğe ilgi duyanlarla her zaman bağlantı kurmaya çalışıyoruz.

Bize Ulaşın

Genel merkezimizdeki Unilever uzman ekipleriyle iletişime geçin veya dünyanın her yerinden irtibat kişileri bulun veya dünyanın farklı noktalarından iletişime geçebileceğiniz kişilere ulaşın.

Bize Ulaşın